ארגז המשחקים של אניה הינדמארץ׳

מעצבת האקססוריז, אניה הינדמארץ׳, הראתה בשבוע האופנה בלונדון שהוט קוטור הוא “משחק ילדים״ בשבילה

תמונה: John Phillips/Getty Image

תמונה: John Phillips/Getty Image

את אף פעם לא ממש יודעת מה המעצבת אניה הינדמארץ׳ הולכת לשלוף מתיק הטריקים שלה. בתצוגות האופנה שלה בעבר דוגמניות נעו על המסלול כקופאיות בסופר מרקט וספלי תה התעופפו באוויר. הקולקציה החדשה שלה לסתיו/חורף 2017-2016 נראתה כמו חלקה הפנימי של מכונת משחקי וידאו, כשששבוע האופנה הפך למחווה רומנטית וילדותית לילדי דור ה-Y.

על המסלול צעדו מבחר דוגמניות בבגדים שובבים כשהן אוחזות בידיהן מבחר מתיקי היוקרה שלה ועיצובים בהשראת משחקי הווידיאו של שנות ה-80, כמו פקמן, פולשים מהחלל וטטריס.

תמונה: John Phillips/Getty Image

תמונה: John Phillips/Getty Image

העיצובים זרקו אותנו לתקופה שלפני המדיה החברתית והודעות האס-אמ-אס, ושאבו את השראתם מדמויות ממשחקי הווידאו הפשוטים. היצורים הכחולים והצהובים המפוקסלים התפוצצו בענק על התיקים – על אף שהם נראו מקסימים יותר בגרסה המוקטנת שלהם כמנעולים קטנים בתיקי יד גדולים או כטלאים חמודים לאורך הרצועות של תיק צד.

השימוש המעודן בשנינויות ממוחשבות משכו את עיקר תשומת הלב, כמו העיניים השובבות על גבם של זוג מגפיים שחורים או מחזיקי המפתחות בצורת קוביה הונגרית. הינדמארץ׳ החלה כעת גם לייצר חלק מהבגדים שהיא מציגה בתצוגות האופנה שלה, והמעילים הגדולים עם כתמי הפרווה בצורת ביצת עין שמשמשים ככיסים היו קריצה ברורה לסגנון הרחוב הלונדוני.

השיק הילדותי הושג גם בעזרת מוטיבים קיטשיים שנלקחו ממיזם מדבקות העור שעיצבה לחנות הכולבו סלפרידג׳ס שזכה להצלחה מסחררת וגרף למעלה מ-12 מיליון פאונד במכירות. בדומה לעיצוב האביזרים שלה, גם עיצוב ההלבשה העליונה היה מתוחכם ושופע בדיחות פנימיות. המעיל השחור עם פסי המרוץ הסימטריים שפתח את המופע היה ניצחון ברור.

תמונה: John Phillips/Getty Image

תמונה: John Phillips/Getty Image

כל עיצוב של הינדמארץ’ מבטא את תשוקתה ליצור גרסאות יוקרתיות לחפצים שכבר מזמן נשכחו במרחב הציבורי המודרני. בעבר היא עיצבה קולקציה בהשראת קוביות הדומינו וקולקציית תיקים שלמה בסגנון של אריזות מוצרים מהסופר.

דוגמה לתיק שמשך בעבר תשומת לב רבה הוא קלאץ׳ בשם Crisp Packet, שעיצובו מדמה צורה של שקית צ׳יפס מתכתית. הקלאץ׳, שנוצר בהשראת האריזה של החטיף השמנוני, הצליח להשתדרג למעמד של בן־ הלוויה הלגיטימי של נשים כמו מירוסלבה דומה, אמה ווטסון וריטה אורה ולהציג ללא בושה תג מחיר של כ־1,000 ליש״ט ליחידה.

הינדמארץ’ נחשבת לחלק מדור הצעירים שמייצג את מגמת העתיד. ריצ׳רד גודווין, כתב ה״איבנינג סטנדרד״ הלונדוני, כינה אותה ומעצבים שכמותה “הקיוטסטרים״, מלשון Cute. לטענתו, הקיוטסטרים הם אלו שירשו את מקומם של ההיפסטרים. הקיוטסטרים אובססיביים לגבי כל מה שקשור בנוסטלגיה, בצבע, בשאלונים של Buzzfeed, בסוכר ובתוכניות ישנות של ערוץ ניקולודיאון. בניגוד להיפסטרים שמעדיפים להרגיש עליונים על פני כל דבר מבלי להתנסות בו, דור הקיוטסטרים לא מפחד לקחת חלק בחגיגה, או להיראות מטופש.

תמונה: John Phillips/Getty Image

תמונה: John Phillips/Getty Image

 

הירשמו לחשבון ניסיון

ותוכלו לקרוא את כל הכתבות למשך 24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

במילוי הפרטים ולחיצה על כפתור אני מאשר/ת קבלת דיוור פרסומי ותוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה מאת אפוק טיימס ישראל. אנחנו לא אוהבים ספאם. לכן מתחייבים לא להעביר את פרטיך לגורם שלישי כלשהו.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!