Wellness: להגיע לאיזון רוחני ולנהל עסק בתחום

משמעות המושג Wellness היא מצב של איזון בריא בין הגוף לנפש, איזון היוצר תחושה של חופש, אושר ורווחה פנימית. מדובר בתהליך אקטיבי של שיפור המודעות ותהליכי קבלת ההחלטות של האדם, שמטרתו להביא למימוש מרבי של הפוטנציאל הגלום בו.


 

הועידה הראשונה מסוגה בישראל לניהול עסקי בתחום ה- Wellness, שתערך ב- 31/12 בכפר המכביה, מיועדת למדריכי כושר, יוגה ופילטיס לתזונאים, דיאטנים, מטפלים בתחום הרפואה המשלימה, או עוסקים אחרים בעולמות ה- Wellness השונים המוגדרים כעסקים קטנים ובינוניים.

הכנס מבית "מידע כנסים" בהנחייתם של מיכל צפיר (אמנית החיים הבריאים) ושל ניר דובדבני (המנטור המוביל בישראל למקסום מכירות והצלחה עסקית) יספק לכם את הכלים הנדרשים לניהול העסק שלכם, בדגש על בידול ומיתוג.

קשת רחבה של מרצים תספר על הטרנדים והחידושים האחרונים בעולם הספורט, התזונה והרפואה המשלימה; תועברנה הרצאות בנושאי ניהול, שיווק ופרסום העסקים בתחום בעידן הדיגיטלי, ובנושאי בריאות ועיסוק בספורט.

ארבעה פאנלים יאגדו מומחים לדיונים בנושאים הבוערים של התחום: פאנל "כושר" בהנחיית נדב מאירסון (בעליה של רשת PURE ומאמן הכושר מ"לרדת בגדול"); פאנל "סיפורי הצלחה" בהנחיית ניר דובדבני ובהשתתפותן של (בין ביתר) מיכל צפיר וענת הראל (מנטורית ומאמנת לאורח חיים בריא); פאנל "תזונה" בהנחיית גיא שלמון (דיאטן קליני), בו ידונו המשתתפים בשאלות הנוגעות לטבעונות, לתוספי תזונה ולפחמימות; ופאנל "רפואה אינטגרטיבית" בהנחיית גיא פולק (יו"ר האגודה הישראלית לריפוי סיני מסורתי) שיעסוק באינטגרציה ככלי להצלחה.

כיצד הופכים אהבה למקצוע?

אחת מההרצאות המרכזיות בוועידה צפויה להיות זו של רז קריפס, מרצה במכון וינגייט ושובר שיאים לבעלי עסקים, תחת הכותרת "איך הופכים אהבה למקצוע". לדברי קריפס, "בתקופה זו מגיע לשיאו הגל השלישי בתעשיית ה- Wellness – גל אורח החיים הבריא, ורבים מאתנו שעושים כל שבוע את הדבר שהם הכי אוהבים שואלים את עצמם: איך אני הופך את אהבה שלי למקצוע ולמקור המחיה שלי? האם אפשר לחיות מזה? האם זה הגיוני שהאהבה שלי תהיה גם המקצוע שלי?".

לטענת קריפס זה הגיוני ואפשרי – ואפילו קרוב לוודאי יצליח אם באמת רוצים ומאמינים – אך לשם כך צריך להפנים מספר כללים. ראשית יש להבין כי "הבסיס להצלחה הוא מודעות עצמית ותשוקה. צריך להתחבר לדברים ממקום רגשי, משום שכאשר פועלים מתוך תשוקה נוצרות תנועה ומשיכה, ואנו נעים לכיוון המטרה ובו בזמן מושכים אלינו הזדמנויות".

שנית, יש להבין היטב את משמעות הביטוי "למכור את עצמך": "למכור את עצמך זה בסך הכול להאמין בעצמך: אם אתה יודע שאתה טוב במשהו אתה כבר תעביר את המסר". היכולת להעביר את המסר היא למעשה "היכולת שלך למכור את עצמך או את מה שאתה עושה: אל תנסה רק להעביר את המידע – נסה להקשיב באמת לצרכי האנשים סביבך, ואז ההזדמנויות תופענה למול עינך ואיתן גם ההצלחות; התאמה זה העניין המרכזי".

שלישית, יש לדעת ללמוד ולהתפתח כל הזמן: "להיות בעניינים זה לא רק צמד מילים: זו למידה ללא הפסקה, חיבור עם אנשים מהתחום, הבנה של מה שקורה בעולם והיכרות עם הטרנדים המובילים של המחר; זה לפעול מתוך אינטואיציה וחשיבה כאחד". את היתר אתם מוזמנים לשמוע בוועידה.

על מנת להירשם לכנס ולהתרשם מסדר היום בקרו באתר הכנס

הירשמו לחשבון ניסיון

ותוכלו לקרוא את כל הכתבות למשך 24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

במילוי הפרטים ולחיצה על כפתור אני מאשר/ת קבלת דיוור פרסומי ותוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה מאת אפוק טיימס ישראל. אנחנו לא אוהבים ספאם. לכן מתחייבים לא להעביר את פרטיך לגורם שלישי כלשהו.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!