Next Case 2017 – בואו לשמוע קייס סטאדיז של מומחים מובילים בשיווק דיגיטלי – אפוק טיימס

Next Case 2017 – בואו לשמוע קייס סטאדיז של מומחים מובילים בשיווק דיגיטלי

אין חכם כבעל ניסיון – גם כשזה מגיע לתחום השיווק הדיגיטלי. גם השנה כנס נקסט קייס מזמין אנשים שעוסקים בשיווק על כל היבטיו ללמוד מניסיונם של מומחים בתחום מחברות ישראליות ובינלאומיות, שיציגו קייס סטאדיז אמיתיים על אתגרים שיווקים בהם נתקלו והאופן בו התמודדו אתם עד להצלחה. הכנס יתקיים ב-6 בדצמבר 2017, במתחם הכנסים LAGO שבראשון לציון וצפויים להשתתף בו למעלה מ-1300 איש.

1200X628 banner fb-smallמקרי בוחן ייחודיים בכל תחומי השיווק

כל הרצאה בכנס תעסוק בקייס סטאדי ייחודי מאחד מתחומי השיווק הדיגיטלי (קידום אורגני, אנליטיקס, ביג דאטה, PPC, שיווק באמצעות תוכן, פרסום פרוגרמטי ועוד) ותארך לא יותר מ-20 דקות, שבסופן יופיעו על המסך המילים "Next Case!" והבמה תעבור למציג הבא.

הכנס פונה לקהל יעד מגוון: החל מאנשים שזה עתה סיימו קורס קידום אתרים ובעלי עסקים המקדמים את האתר בעצמם, ועד למנהלי מחלקות שיווק בחברות גדולות ומקדמי אתרים מומחים. לפיכך, ההרצאות יתקיימו בשני מסלולים מקבילים:

  • המסלול הטכני – פונה למקדמי אתרים מנוסים ועוסק בנושאים מתקדמים וטכניים
  • המסלול האסטרטגי – פונה לבעלי עסקים ומנהלי שיווק, עם תכנים כלליים יותר שמתייחסים לאסטרטגיות שיווק

כל אחד ממשתתפי הכנס יכול להיכנס לשני המסלולים ולעבור בין שני האולמות במהלך היום. את נקסט קייס יזם ב-2013 פבל ישראלסקי, מייסד בלוג קידום אתרים AskPavel ומנכ"ל סוכנות השיווק הדיגיטלי אנגורה מדיה.

הרצאות של מומחי שיווק מחברות ישראליות ובינלאומית

לפניכם כמה דוגמאות להרצאות שתוכלו לשמוע בכנס. השנה אנחנו גאים לארח נציגים מחברות מובילות כמו Payoneer, Wix, Outbrain ו-Webpals.

  • פרי לוי, כלמוביל– איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לצמיחה של מאות אחוזים
  • מת'יו טני, Webpals– איך מחיקת יותר מ-1000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO
  • איתן הלמן, Wix– איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים
  • אלעד רביד, שטראוס קפה– איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול
  • בנג'י עזריה, Plarium– איך חיברנו את כל נתוני ה-Offline וה-Online באתר עם מיליוני משתמשים ב-Google Analytics
  • רון רבינוביץ', BoobaDigital– איך עזרנו לסטארט-אפ להחדיר מוצר חדש לשוק האמריקאי תוך שנה באמצעות מערך שיווקי אוטומטי
  • לירז פוסטן, Outbrain– איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות
  • מאור דוידוביץ', Adnimation – איך הגדלנו הכנסות ב-55% עבור אתר ספורט מוביל באמצעות ניהול הפרסום הפרוגרמטי
  • דורי הרפז, Secdo– איך הבאנו סטארט אפ B2B לגידול של פי 25 בלידים ובהכנסות תוך שנה באמצעות Growth Hacking

הנחה מיוחדת של 15% לקוראי אפוק טיימס

בימים אלה מתקיימת המכירה המוקדמת של כרטיסים לכנס, במסגרתה נמכר כרטיס ב-385 ש"ח כולל מע"מ. כדאי להזדרז – המכירה המוקדמת מסתיימת בקרוב!

קוראי אפוק טיימס יכולים להנות מהנחה מיוחדת באמצעות הרשמה עם קוד הקופון epochtimes15.

*לפרטים נוספים והרשמה – היכנסו לאתר הכנס.

 

הירשמו לחשבון ניסיון

ותוכלו לקרוא את כל הכתבות למשך 24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!