בעלי מותג מזון לא ציפו ששן יון יהיה כל כך מעורר השראה וקסום

אלכס וסוזנה זלצר, בעלי מותג המזון "ענבי ציון", נהנו ממופע להקת שן יון בבית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה תל אביב ב-25 במארס 2018 | סאלי סאן אפוק טיימס

אלכס וסוזנה זלצר, בעלי מותג המזון "ענבי ציון", נהנו ממופע להקת שן יון בבית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה תל אביב ב-25 במארס 2018 | סאלי סאן/ אפוק טיימס

 

אלכס: "זה משהו מיוחד, חדשני ולא רגיל. המסורת היא השורשים שלנו. אי אפשר לעקור את המסורת. אי אפשר לעקור את השורשים. מי שנלחם נגד זה, נלחם נגד הרוח".

סוזנה: "אני פשוט בהלם. לא ציפיתי שזה יהיה כל כך רוחני, מקצועי, מעורר השראה וקסום. אני מרגישה אושר עילאי לאחר שצפיתי במופע. גם לנו, כיהודים, רצו לעקור את השורשים. אנחנו במקור מרוסיה. באנו ב-73'. גם שם [המפלגה הקומוניסטית] רצתה לעקור את השורשים שלנו אבל לא הצליחה. אני רוצה להביא את הילדים שלי ואת הנכדים שלי לראות את המופע בשנה הבאה".

                                                                                           – אלכס וסוזנה זלצר
בעלי  מותג המזון "ענבי ציון"
להקת שן יון ניו יורק
25 מארס 2018

 

 

הירשמו לחשבון ניסיון

ותוכלו לקרוא את כל הכתבות למשך 24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

במילוי הפרטים ולחיצה על כפתור אני מאשר/ת קבלת דיוור פרסומי ותוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה מאת אפוק טיימס ישראל. אנחנו לא אוהבים ספאם. לכן מתחייבים לא להעביר את פרטיך לגורם שלישי כלשהו.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!