Next Case 2018 מתקרב – בואו לגלות פרקטיקות שיווק של החברות המובילות במשק

תמונה: אתר נקסט קייס

זה קורה גם השנה – כנס הדיגיטל הגדול בארץ מביא לכם את האנשים שהגיעו לפריצת דרך בתחום השיווק הדיגיטלי – כדי שתוכלו ללמוד מהם – רק מה שעובד. 18 דוברים מהחברות המובילות בארץ ובעולם יציגו אתגרים שיווקיים איתם התמודדו ובמשך 20 דקות, כל אחד מהם יספר איך הסיר את המכשול והגיע להצלחה. הכנס יתקיים ב- 26 בדצמבר, במתחם הכנסים LAGO שבראשון לציון וצפויים להשתתף בו מעל ל-1200 יזמים, בעלי חברות, אנשי דיגיטל ומנהלי שיווק.

בואו נכנס קצת לאווירה…

וזו רק טעימה ממה שבאמת מחכה לכם שם.

כל דובר יביא איתו קייס סטאדי ייחודי שמציג איזושהי בעיה שכל איש שיווק יוכל להזדהות איתה:

  • איך לייצר יותר לידים
  • איך להגדיל מכירות באמצעות סושיאל
  • איך מצרפים יותר נרשמים לרשימת הדיוור
  • איך מכניסים יותר תנועה לאתר

ועוד.

על כל אחת מהשאלות (ועל עוד הרבה אחרות), ינתן פתרון יצירתי ופורץ דרך שאפשר יהיה ללמוד ממנו וליישם בכל ארגון עם כל תקציב. הדגש הוא לא על הגדלת התקציב, אלא על דרכים אחרות להגיע למטרה עם התקציב הקיים. הקייסים יעסקו במגוון רחב של תחומים החל מקידום בגוגל ופייסבוק ועד לבניית קהילות ושיווק באמצעות תוכן.

תמונה: אתר נקסט קייס

מדי שנה פוקד את הכנס קהל יעד מגוון שמונה סטודנטים לקידום אתרים, בעלי עסקים שמקדמים את העסק בעצמם, מנהלי שיווק בארגונים, מקדמי אתרים וותיקים, יזמים, סטארטפיסטים ועוד. זו גם הסיבה שההרצאות מתקיימות בשני מסלולים מקבילים, כך שכל אחד יוכל לבחור את ההרצאה לפי מידת הרלוונטיות שלה אליו:

המסלול הטכני – פונה לאנשי דיגיטל מנוסים ועוסק בנושאים מתקדמים וטכניים.
המסלול האסטרטגי – פונה לבעלי עסקים ומנהלי שיווק, עם תכנים כלליים יותר שמתייחסים לאסטרטגיות שיווק.

תמונה: אתר נקסט קייס

המעבר בין המסלולים הוא חופשי ואפשר יהיה לעבור מאחד לאחר בהתאם לרמת העניין שלכם. את נקסט קייס יזם ב – 2013 פבל ישראלסקי, מייסד בלוג קידום אתרים AskPavel ומנכ"ל קבוצת אנגורה מדיה לשיווק דיגיטלי.

מי הדוברים שיגיעו ל- Next Case 2018?

את רשימת הדוברים המלאה תוכלו למצא באתר. הם יגיעו לנקסט קייס מהחברות המובילות בארץ ובעולם, בינהן: Outbrain, אל על, לאומי קארד, greenpeace ועוד. הנה הצצה מהירה לחלק מהקייסים שתוכלו לשמוע בכנס השנה:

  • אור כצנלסון, Kueez – איך הפכנו אתר קטן לאתר הגדול בעולם בבעלות ישראלית ב-7 ימים
  • לירז פוסטן, Outbrain – איך ניצחנו את ויקיפדיה והגדלנו תנועה לבלוג ב-120%
  • לינוי בכור, Ascarit – איך הבאנו 2,000 לקוחות משלמים תוך 3 חודשים מכתבה אחת בפייסבוק
  • גבע תלם, Ripples – איך הגדלנו את המכירות של גינס ב-35% באמצעות צ'טבוטים?
  • יעל תאנה שפריר, Give & Get – איך שילשנו את רשימת הדיוור וכמות האוהדים בעמוד בצורה אורגנית
  • בנג׳י עזריה, Cloudinary – איך הקטנו נטישת לקוחות משלמים עם שימוש בנתונים בגוגל אנליטיקס

קוראי אפוק טיימס נהנים מ- 15% הנחה!

נכון לעכשיו, ועד סוף אוקטובר, מחיר הכרטיס עומד על 465 ש"ח. קוראי אפוק טיימס יקבלו 15% הנחה על המחיר הזה בהזנת הקוד: askpavel1.

נראה אתכם שם!

לפרטים נוספים והרשמה – הכנסו לאתר הכנס.

הירשמו לחשבון ניסיון

ותוכלו לקרוא את כל הכתבות למשך 24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

במילוי הפרטים ולחיצה על כפתור אני מאשר/ת קבלת דיוור פרסומי ותוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה מאת אפוק טיימס ישראל. אנחנו לא אוהבים ספאם. לכן מתחייבים לא להעביר את פרטיך לגורם שלישי כלשהו.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!