מה גורם לאנשים להמשיך לקנות מכם

התנהגות צרכנים

תמונה: Pixabay

זוכרים, כילדים, את הסקרנות והצפייה המתלווה לביצי ההפתעה של קינדר? השוקולד המתוק שלהן זה דבר אחד, אבל ההפתעה שמסתתרת בפנים, משחק קטן וחמוד להרכבה, חשוב הרבה יותר. איך הוא ייראה אחרי שנרכיב אותו? האם זו סוף סוף ההפתעה שתשלים לנו את הסדרה?

כבר עשרות שנים שהמוני ילדים ברחבי העולם נהנים מההפתעה שמסתתרת מתחת לשכבת השוקולד הדקה ומקפידים לחזור ולהתפנק בהפתעה דומה. ההפתעות במנת הילדים של מק'דונלדס משתמשות בעיקרון דומה.

פרופ' כריסטופר הסה מבית הספר לעסקים של אוניברסיטת שיקאגו ופרופ' לוסי שן מהאוניברסיטה הסינית של הונג קונג הדגימו לאחרונה בסדרת ניסויים (Journal of Consumer Research 2018) שהעיקרון הזה ממשיך לעבוד יפה מאוד גם שנים רבות אחרי הילדות. הוא לא רק עובד יפה, אלא גם משמש כעיקרון חשוב בהנעת לקוחות לרכוש שוב. מסדרת הניסויים מתברר שאם אתם מתגמלים את הלקוחות שלכם בשי קטן שמסתתר בו מרכיב כלשהו של הפתעה, אתם מגבירים את הסיכוי שהם יחזרו לקנות אצלכם.

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!