איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל?

איך שימוש בצ'טבוט יכול להגדיל מעורבות ולשפר את הביצועים שלך בדיגיטל? אנחנו כנראה מבלים ברשתות החברתיות יותר מאשר אנחנו מבלים בכל אתר אחר. אנחנו מתעדכנים, מעדכנים, ובעיקר מתקשרים – עם משפחה, עם חברים, עם מותגים. כשכמעט לכל אחד מאיתנו מותקנות בנייד האפליקציות של הרשתות החברתיות – מצופה מאיתנו להיות זמינים 24/7. ולפעמים, כשמנהלים עסק ויש לקוחות שמחכים לתשובות, זה יכול להיות מעיק ולגזול זמן יקר שודאי היינו מעדיפים להקדיש לדברים אחרים. אבל זה לא חייב להראות ככה ב-2018. תגידו יפה שלום לצ'טבוטים, העוזרים החביבים והאינטראקטיבים שיאספו לכם לידים בזמן שאתם ישנים.

צ'טבוט יאפשר לכם לנהל תקשורת "אישית" עם כמה לקוחות בו זמנית ולספק שירות לקוחות תמידי בלי שתצטרכו באמת להיות בשום חלון שיחה. הצרכנים יוכלו לקבל מידע, לשאול שאלות, לקבל תשובות ואפילו לקנות באמצעות הצ'טבוט. מעבר לזה, מדובר בכלי שאם בונים אותו נכון הוא יכול להיות כייפי, חוויתי ולעודד אינטרקציה מוגברת בין המשתמש למותג. ועוד לא הגענו לחלק הכי טוב בכל הסיפור הזה – הצ'טבוטים זמינים לעסקים קטנים בדיוק באותו אופן שהם זמינים לתאגידי ענק מה שיוצר שיוויוניות ומאפשר לעסקים קטנים הזדמנות אמיתית להתחרות עם מותגי על.

אז מה הצ'טבוט יכול לעשות עבורך?

רק טוב. למשל:

1.להכניס יותר תנועה לאתר
אם משתמש שואל שאלה – הצ'טבוט יוכל להפנות אותו באופן ישיר לעמוד התשובה שנמצא באתר שלכם ועל הדרך גם לתרום לתהליך קידום אורגני של האתר. כך תוכלו להנות מהיתרונות שבהגדלת התנועה ובמתן פתרון לבעיות ושאלות של המשתמשים בזמן אמת! וזה, שיפור משמעותי בהשוואה לבן אדם שיוכל לתת מענה לא מיידי ורק למספר מוגבל של אנשים בו זמנית.

2. יעילות
באיזשהו אופן, בעתיד הלא רחוק, צ'טבוטים אולי יוכלו להחליף את הצורך באתר. העסק יוכל להציע מוצרים ושירותים ישירות דרך הצ'טבוט או בתוך הפלטפורמה של פייסבוק, מה שיקל על המשתמש באופן משמעותי וירכז לו את כל מה שהוא צריך במקום אחד. עבורכם זו דרך מעולה להקטין חיכוך ולהגדיל אחוזי המרה.

3. מאגר דאטה
צ'טבוט הוא ערוץ תקשורת ישיר מול המשתמש. הוא שואל שאלות במטרה לקבל תשובות שיובילו לתוצאה הרלוונטית ביותר עבור הלקוח. כל המידע הזה שיאסף לכם שם הוא בעל ערך ויאפשר לכם ללמוד טוב יותר את הלקוחות שלכם וכתוצאה מכך גם להתאים להם תכנים או מסרים שיווקיים.

4. תובנות, משוב תמידי והצעות ייעול
כשהבוטים יתקשרו עם הלקוח יעלו מתוך השיח הרבה דברים בעלי ערך והיופי הוא שהכל מתועד. עם המשוב שהם יכולים להוציא באמצעות שאלות פשוטות ומכוונות – תוכלו לעשות מטעמים. העריכו את זה שהמשתמש הקדיש מזמנו וקחו כל ביקורת שעולה כהזדמנות לשיפור וייעול השירות שלכם. זאת הדרך שלכם ללמוד מה הן נקודות החולשה שלכן ולחזק אותן כדי להיות טובים יותר.

5. חדשנות
הבוטים הם כלי חדשני, מרענן ומגניב וככזה מי שיקדים להשתמש בו עשוי לקטוף את הפירות ולהנות מהבאזז. קצת חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא יכולה להכות גלים ולהביא אתכם לתוצאות שיווקיות שלא חשבתם עליהן. בכנס נקסט קייס 2018, תוכלו לשמוע על זה בהרחבה וללמוד איך שימוש בצ'טבוט הביא לגדילה של 35% במכירות של גינס! וחוץ מזה יהיו שם עוד 17 אנשי שיווק ודיגיטל מהחברות המובילות בארץ ובעולם והם יגיעו כדי לחשוף בפניכם מהלכים שיווקיים יוצאי דופן ולתת לכם כלים פרקטים שיוכלו לשפר את הביצועים שלכם באופן משמעותי.

בקיצור, אם עוד לא אימצתם בוט לחיקכם, זו לחלוטין יכולה וצריכה להיות אחת המטרות העיקריות שלכם לקראת 2019. הבוט הוא כלי שירות נפלא שעשוי לחסוך לכם הרבה זמן ולתת ללקוחות מענה מספק ומהיר. חוץ מזה, יש בו גם יתרונות שיווקים והוא יכול להשליך על יתר הנכסים הדיגיטלים שלכם ולייצר אליהם הפניות.

 

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!