Next Case 2014: כולם יודעים שהכי טוב ללמוד מהניסיון

כנס Next Case 2014 שיתקיים ב-30.12 יציג מהלכי שיווק באינטרנט באמצעות 12 מקרי מבחן וילמד איך להגדיל את המכירות. לקוראי אפוק טיימס יש הנחה מיוחדת

בכנס נקסט קייס יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון הולכים לחשוף את המהלכי שיווק באינטרנט שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן (Study Case) יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה לנו, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

נקסט קייס הוא כנס בתחום השיווק הדיגיטלי שבנוי בפורמט שונה מרוב הכנסים שאנו מכירים – במקום הרצאות תיאורטיות, מוצגים מקרי מבחן מעשיים באורך 20 דקות. טיימר ימדוד בכל מצגת את הזמן וברגע שנגמר הזמן יופיע בגדול ״Next Case״.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית כך שכולם יוכלו ללמוד מזה.

הכנס יתקיים בגני התערוכה, ת"א וצפויים להשתתף בו כ-800 איש שרוצים ללמוד על אפשרויות מתקדמות לשיווק העסק שלהם או על דרכים לשפר את השיטות הקיימות.

כמה דוגמאות מתוך עמוד האג'נדה של הכנס

"איך שיפרנו את התנועה האורגנית לחברת תנובה בלמעלה מ-85,000 כניסות"?
"איך שיפרנו את אחוזי ההמרה מליד למכירה ב-1000%"?
"איך בנינו קמפיין שיווק ברשתות חברתיות שהוביל להרשמה של 500,000 משתמשים חדשים"?

זו השנה השנייה שהכנס מתקיים. בשנה שעברה המיקוד היה על עולם ה-SEO-והגיעו אליו 550 אנשים. השנה מארגני הכנס הרחיבו את היריעה לכל תחומי השיווק באינטרנט. שנה שעברה התגובות היו מדהימות. אנשים כתבו על הכנס בבלוגים מהתחום ופירגנו מכל הלב. אבל אחת ההערות החוזרות הייתה שחבל שלא כוסו תחומים נוספים של שיווק דיגיטלי. בגלל זה השנה הוחלט להרחיב את נושאי ההרצאות לכל התחומים כדי שניתן יהיה להציע תכנים איכותיים עבור כל סוגי המשווקים באינטרנט.

NextCase לא רק מציע תכנים איכותיים, אלא גם מתהדר ברשימת דוברים מרשימה כמו איריס שור, סטארטאפיסטית עם רקורד של אקזיט וסטארטאפ נוכחי מצליח, הילה פז, יזמית צעירה ושאפתנית שהייתה שותפה בחברה שהונפקה בבורסה, ואור עופר, מייסד ומנכ"ל סטארטאפ מצליח שסיים זה עתה סבב גיוס רביעי של 15 מיליון דולר.

אם חשבתם שתוותרו על נוכחות בכנס ותצפו בהקלטות או במצגות שיועלו לרשת לאחר הכנס, תחשבו שוב! מארגני הכנס מדגישים שכל מה שקורה בכנס NextCase נשאר בכנס. לא יפורסמו המצגות וההרצאות לא יצולמו. מעטה החשאיות הזה שמאפיין את הכנס הוא רכיב נוסף שמסביר מדוע NextCase נחשב לאחד הכנסים הנחשקים בארץ היום לשיווק דיגיטלי.

הנחה של 15% לקוראי אפוק טיימס

לקבלת ההנחה, הכנסו לאתר הכנס והקלידו את הקופון epoch15 תחת שדה Enter promotional code באזור רכישת הכרטיסים.

את הכנס יזם פבל ישראלסקי מהבלוג הפופולארי Askpavel קידום אתרים.

הירשמו לחשבון ניסיון

ותוכלו לקרוא את כל הכתבות למשך 24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

במילוי הפרטים ולחיצה על כפתור אני מאשר/ת קבלת דיוור פרסומי ותוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה מאת אפוק טיימס ישראל. אנחנו לא אוהבים ספאם. לכן מתחייבים לא להעביר את פרטיך לגורם שלישי כלשהו.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!