בעלי מותג מזון לא ציפו ששן יון יהיה כל כך מעורר השראה וקסום

אלכס וסוזנה זלצר, בעלי מותג המזון "ענבי ציון", נהנו ממופע להקת שן יון בבית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה תל אביב ב-25 במארס 2018 | סאלי סאן אפוק טיימס

אלכס וסוזנה זלצר, בעלי מותג המזון “ענבי ציון”, נהנו ממופע להקת שן יון בבית האופרה – המשכן לאמנויות הבמה תל אביב ב-25 במארס 2018 | סאלי סאן/ אפוק טיימס

 

אלכס: “זה משהו מיוחד, חדשני ולא רגיל. המסורת היא השורשים שלנו. אי אפשר לעקור את המסורת. אי אפשר לעקור את השורשים. מי שנלחם נגד זה, נלחם נגד הרוח”.

סוזנה: “אני פשוט בהלם. לא ציפיתי שזה יהיה כל כך רוחני, מקצועי, מעורר השראה וקסום. אני מרגישה אושר עילאי לאחר שצפיתי במופע. גם לנו, כיהודים, רצו לעקור את השורשים. אנחנו במקור מרוסיה. באנו ב-73′. גם שם [המפלגה הקומוניסטית] רצתה לעקור את השורשים שלנו אבל לא הצליחה. אני רוצה להביא את הילדים שלי ואת הנכדים שלי לראות את המופע בשנה הבאה”.

                                                                                           – אלכס וסוזנה זלצר
בעלי  מותג המזון “ענבי ציון”
להקת שן יון ניו יורק
25 מארס 2018

 

 

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!