טכנולוגיות שכל עסק קטן צריך

ממש כמו פרח צעיר, גם העסק הקטן צריך את התנאים האופטימליים כדי לצמוח. אבל שלא כמו פרח חסר ישע, לכם יש את הכוח לגרום לזה לקרות בעצמכם. בעידן המודרני, אחת הדרכים העיקריות לעשות זאת היא להשתמש בכלים טכנולוגיים, חלקם פשוטים עד מאוד שמטרתם היא – לייעל את תהליך העבודה, לחסוך משאבי זמן יקרים וכמובן להכין את הקרקע ליצירת הכנסות חדשות. בין אם אתם עסק קטנטן של אדם אחד ובין אם אתם מנהלים מספר מצומצם של עובדים, הנה כמה טכנולוגיות מעולות שיעשו טוב לעסק שלכם.

www.pexels.com

מערכת לניהול משימות 

ללא ספק, אחד הכלים הכי יקרי ערך לעסקים עצמאיים, הוא היכולת לנהל את הזמן בצורה נכונה. באותה נשימה, אחד האתגרים הכי משמעותיים לכל אדם עצמאי הוא – ניהול, תיעדוף וביצוע משימות בפרקי זמן מוגדרים מראש.

הפתרון: כיום מוצעים בשוק שפע של אפליקציות פשוטות להפליא ומערכות המסייעות לכם לנהל את המשימות שלכם באופן הכי מסודר שאפשר. לכל מערכת יש את הפיצ’רים שלה, אבל המשותף לכולן הוא שהן הופכות את כל המשימות המתוכננות, המשימות שהשלמתם, משימות במעקב וכאלה שאתם בעיצומן;  למונגשות ונוחות לניהול. 

מערכות CRM

אם אתם עושים את העבודה שלכם כמו שצריך כנראה שאתם מקבלים לא מעט פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתם מציעים. כיצד תזכרו איזה לקוח רק התעניין אך לא קיבל הצעת מחיר? איזו לקוחה הצטערה שהשירות יקר לה כרגע, אך היא תשמח לדבר איתכם בחודש הבא? ואיזה ארגון ביקש הזמנת עבודה?

הפתרון: במקום לנהל את המעקב אחר הפניות על פתקים (אוי ואבוי!), בקובץ אקסל או באינספור משימות, תוכלו לרכוש מערכת CRM המרכזת את המערך כולו בממשק נוח אחד. המערכות השונות יודעות לנתח נתונים ולתזכר אתכם בדבר המעקב אחר מאגר הלקוחות. החיים, יהיו הרבה יותר פשוטים.

Google Drive

אם אתם עובדים עם הרבה מסמכי Excel או Word ואם חלק מהותי מהשימוש שלכם בהם כולל חלוקה עם משתמשים נוספים, יש מצב שאת המשפט “והפעם עם הקובץ” אתם מכירים ממש מקרוב. פעמים רבות, כשאנחנו עובדים על מסמך המשותף עם אנשים נוספים וכל אחד מהם מכניס בו שינויים  אנחנו יכולים ללכת לאיבוד.

הפתרון: Google Drive. מדובר בקובץ מקוון הזמין לכל משתמש שתבחרו. אתם בוחרים מהי ההרשאה שמקבל כל משתמש – צפייה בלבד או גם שינויי עריכה וכך אתם יכולים לעבוד על קבצים במקביל, כשכל שינוי שתעשו במסמך יופיע אוטומטית גם אצל המשתמשים האחרים.

חשבונית ירוקה: מערכת לניהול חשבונות

אם אתם רוצים לעבוד יעיל יותר וחשוב לכם שאף מסמך חשבונאי לא ילך לאיבוד ואתם גם אוהבים ממשקים נוחים וידידותיים למשתמש – אתם צריכים להכיר את חשבונית ירוקה.

הפתרון: חשבונית ירוקה היא מערכת להפקת חשבוניות, בה תוכלו – לנהל לקוחות, להפיק חשבוניות וקבלות, כמו גם דרישות תשלום, הזמנות ועוד שלל מסמכים. מלבד ההיצע הבסיסי של המערכת, היא מציעה גם פיצ’רים תומכים ב”מרקט” שלה. הפיצ’רים, יאפשרו לכם לעבוד עם לקוחות מעבר לים, לעבור לממשק מכירות אונליין, להפיק חשבוניות רכישה אוטומטיות, להתממשק עם מערכת התפוצה ‘רב מסר’ ועם ‘חשבשבת’ וגם לסלוק אשראי בקלות.

שעון נוכחות

אם אתם מעסיקים עובדים בשכר שעתי, אתם רוצים לדעת (וגם העובדים שלכם, כמובן) כמה זמן הם עבדו? באיזה תאריך? ואולי גם להבין מהו הפרויקט הנוכחי עליו הם עובדים? לא מעט עסקים קטנים, מחליטים לוותר על ממשק חיצוני לניהול זמני העבודה ופשוט סומכים על העובדים שלהם שידווחו על שעות נכונות. אך, גם אם יש לכם את העובדים האמינים ביקום מומלץ שתעבירו את שעון הנוכחות לממשק אונליין –  הרבה יותר נוח, הרבה יותר מסודר וגם  יאפשר לכם לנתח נתונים בקלות ולדעת בדיוק מהי ההוצאה החודשית שלכם עבור העובדים שלכם?

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!