כשרוב הכנסים מציגים תיאוריות, Next Case מלמד מה באמת עובד

כנס Next Case 2019 שיתקיים ב-11 לדצמבר, יציג 30 מקרי מבחן מהשטח שילמדו איך עושים שיווק יעיל בדיגיטל של ימינו. הנחה מיוחדת לקוראי אפוק טיימס.

מדי שנה כנס נקסט קייס מאגד עשרות יזמים ומנהלי דיגיטל למודי ניסיון, שחושפים את מהלכי השיווק שהביאו להם הצלחה. מקרי המבחן יעזרו להבין את האסטרטגיה השיווקית הנכונה, לשפר את האתר ולהגדיל את הטראפיק והמכירות.

בניגוד לכנסים אחרים, שמתרכזים בעיקר בהרצאות תיאורטיות, Next Case הוא כנס שיווק דיגיטלי שבנוי בפורמט שונה. מקרי מבחן מעשיים בלבד מוצגים באורך של 20 דקות, מדודות בטיימר, כך שלמציג יש זמן מוגבל להציג את המקרה וכיצד נחל הצלחה.

המטרה היא לסנן את כל הרעש הפרסומי שקיים בדרך כלל בכנסים עסקיים, ולהגיע לתכלס שלשמו הקהל מגיע ברוב המקרים – מהן הפעולות שנעשו ומה הייתה התוצאה הסופית, כך שכולם יוכלו ללמוד מזה. חוץ מזה יש גם ארוחת שף מפוארת בצהריים, בניגוד לקייטרינג הסטנדרטי הנהוג בכנסים.

רשימת המציגים מכובדת בהחלט, וכוללת חברות וארגונים כגון אל-על, נסטלה, מיקרוסופט, AIG, DHL, WeWork, הקריה האקדמית אונו ועוד. בין הדוברים תמצאו את יוסי גונן, מנהל תחום מובייל וחוויית משתמש באל-על; סיון צור, מנהל תחום דיגיטל במטרנה; דודו כהן, עיתונאי ועורך אתר הידברות ורבים נוספים.

הכנס יתקיים השנה ב-11 לדצמבר, באולם האירועים Lago בראשון לציון, סמוך לבתי הקולנוע של יס פלאנט. בכנס צפויים להשתתף מעל 1,500 איש שרוצים להכיר אפשרויות שיווק חדשות ומתקדמות – הן לעסק שלהם, הן לחברות בהן הם מועסקים ועוד.

כמה דוגמאות למקרי בוחן שיוצגו בכנס הקרוב:

  • איך גייסנו בלינקדאין 20 סטודנטים לתוכנית MBA חדשה בפחות מ-50 אלף ש”ח.
  • איך הכפלתי את המכירות עם צ’טבוט ורשימת דיוור חכמה במסנג’ר.
  • איך יצרנו פלטפורמת תוכן עם 30K קוראים שהפכה למקור לידים מרכזי.
  • איך הגדלנו את כמות הלקוחות פי 3.5 עם כלי אוטומציה מתקדמים.

זו השנה השביעית שהכנס מתקיים, כאשר השנה מארגני הכנס הרחיבו את היריעה לכל תחומי השיווק הדיגיטליים. שנה שעברה התגובות היו מדהימות – אנשים כתבו על הכנס בבלוגים מהתחום ופרגנו מכל הלב; אבל אחת ההערות החוזרות הייתה שלא כוסו תחומים נוספים של שיווק דיגיטלי. בדיוק בגלל זה השנה הוחלט להרחיב את היריעה, כדי שניתן יהיה להציע תכנים איכותיים עבור כל סוגי המשווקים.

אם חשבתם שתוותרו על נוכחות בכנס, ותצפו בהקלטות או במצגות שיועלו לרשת – תחשבו שוב. מארגני הכנס מדגישים שכל מה שקורה ב- Next Case נשאר בנקסט קייס. המצגות לא יפורסמו וההרצאות לא יצולמו. מעטה החשאיות הזה, שמאפיין את הכנס, הוא רכיב נוסף שמסביר מדוע Next Case נחשב לאחד הכנסים הנחשקים בארץ היום לשיווק דיגיטלי.

הנחה של 15% לקוראי אפוק טיימס

לקבלת ההנחה היכנסו לאתר הכנס, והקלידו את הקופון epoch15 תחת שדה Enter promotional code באזור רכישת הכרטיסים.

את הכנס יזם פבל ישראלסקי, מייסד קבוצת אנגורה מדיה ובעל בלוג השיווק הפופולרי Askpavel.

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!