ביקורת ספר: אמני הקריאייטיב: איך עבד התהליך היצירתי באפל

תשכחו מכך שהמתכון הסודי שהפך את אפל בתקופת סטיב ג’ובס לחברה מוצלחת היה קשור ביכולות הניהול והיצירתיות של ג’ובס. קן קוסיינדה, מפתח בכיר שעבד תחת ג’ובס, מצביע על דבר אחר לגמרי

אנשים רבים ניסו להבין מה סוד ההצלחה של אפל בתקופתו של סטיב ג’ובס, האיש שהביא לחברה את ממשק המקינטוש ומוצרים פופולריים אחרים כדוגמת האייפון. אתר “ביזנס אינסיידר” תיאר את ג’ובס כ”איש העסקים הטוב ביותר שהיה בעולם”. כתב העת The Atlantic כינה אותו “המנכ”ל הטוב בדורו” ו-וולטר אייזקסון, מחבר הביוגרפיה של ג’ובס, כתב כי ג’ובס היה אדם “ששאף לשלמות”.

באותה נשימה נאמר שג’ובס גם יכול היה לצעוק על עובדיו במשך דקות ארוכות, לחתוך אותם בתור לאוכל ולחנות בחניית נכים (לפי דיווחים רבים לאורך השנים). אייזקסון, מחבר הביוגרפיה של ג’ובס, לא רק כתב על מזגו החם, ונלהבותו לרדת על אנשים, אלא גם ציין ש”אנשים שלא נשברו, יצאו מחוזקים”. לפי אייזקסון, העובדים שג’ובס “ירד עליהם” הכי הרבה הצליחו להשיג דברים “שמעולם לא חשבו שניתן”, לולא יחסו הקשה אליהם. “תסתכל על התוצאות”, אמר ג’ובס לאייזקסון, כשנשאל על יחסו הקשה לעובדיו.

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!