מדעי השכנוע

כולנו רוצים לגרום לאנשים לקנות את המוצר החדש שלנו או לשכנע אותם לשנות תהליכי עבודה בארגון. אבל איך עושים את זה בצורה יעילה? פרופ’ יונה ברגר מאוניברסיטת פנסילבניה ערך מחקר ממושך וטוען שיש לו תשובה

פרופ’ יונה ברגר, ספטמבר 2019 | תמונה:Lawrence Busacca/Getty Images for Women in Cable Telecommunications

ג׳

ים הלך לסידורים בעיר ניו יורק ופתאום רעב תקף אותו. הוא הסתכל לצדדים וראה בזווית העין מקום קטן שמוכר נקניקיות – “מעולה, אלך לשם”, חשב. הוא נכנס למקום ובזמן שחיכה שישרתו אותו הוא שם לב לדלת צדדית קטנה בצד שהזכירה לו תא טלפון. “כמה זמן לא ראיתי תא טלפון”, חשב, פתח את הדלת ונכנס. בפנים הוא הבחין בטלפון תלוי על הקיר. זה היה טלפון ישן עם חוגה. שלט ליד הטלפון אמר להתקשר למספר 3. ג’ים התקשר למספר 3 ולהפתעתו מישהו עלה בצד השני של הקו: “יש לך הזמנה?” שאל. “בשביל מה צריך הזמנה בדיינר קטן שמוכר נקניקיות?”, תהה ג’ים, ואמר: “לא, אין לי”.

רוצה לקבל תוכן איכותי היישר למייל שלך מדי שבוע?

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו ובתור התחלה קבלו גישה לכתבה זו ולכל הכתבות באתר ל-24 שעות.

נא להכניס שם פרטי

נא להכניס שם משפחה

נא להכניס דואר אלקטרוני תקין

נא להכניס מספר טלפון תקין

הנך מאשר/ת קבלת תוכן מרחיב דעת ומעורר מחשבה ודיוור פרסומי מאת אפוק טיימס ישראל בעמ. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים שלך לשום גורם אחר, ולשלוח לך רק תוכן רלוונטי.

התחברות למנויים רשומים

תודה! שלחנו לכם את סיסמת הכניסה לדואר האלקטרוני. המשך קריאה נעימה!